اتفاق و تجربه

این موضوع برای خود من اتفاق افتاده و اگر بیمه گذارم اجازه میداد مدارک را برای شما هم میگذاشتم.

سال گذشته من برای بیمه نامه های عمری که صادر میکردم بیمه حوادث انفرادی + رایگان هم میدادم.

تو بین انواع بیمه گذارام خانم خانه داری بود که برای خودشون و فرزندشون بیمه نامه خریداری کردند.

من عادت دارم بعد چند ماه معمولا به همه بیمه گذارام زنگ میزنم و احوالشونو میپرسم.

به این خانوم هم زنگ زدم و متوجه شدم تازگی در اثر اثابت چاقو به دستشون متاسفانه دچار حادثه شدن.

ناراحت شدم و آرزوی سلامتی کردم.بعد از چند ساعت یادم افتاد ایشون بیمه حوادث انفرادی دارن.این اتفاق هم که حادثه محسوب میشه و بلافاصله زنگ زدم و اطلاع دادم شما از این بیمه نامتون میتونید هزینه پزشکی هاتونو دریافت کنید و اگر آسیب زیاد باشه تا نفص عضو هم پوشش دارید. خوشحال شدن و چند روز بعد همسرشون مدارک پزشکی را جهت تشکیل پرونده اوردن و 500 هزارتومان هزینه پزشکی و 3 میلیون تومان دیه نقص عضو دریافت کردند.

خانوم دیروز تماس گرفتن و تشکر کردن و گفتن اولش از دادن بیمه نامه خوشم نیومد و دوست داشتم بهم تخفیف بیمه ای میدادین ولی حالا خیلی خوشحالم که این بیمه نامه را دارم و برای خودشونو تمدید کردن و برای همسرشون هم خریداری کردن.این نوع بیمه نامه های حق بیمه بسیار پایینی داره و در برابر انواع هزینه های طی سال هیچ هست

امیدوارم بیمه تو سبد کالاهای ضروری خانوارهای ایرانی قرار بگیره

نظرات 1 + ارسال نظر
مانا یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 16:57

مرسی نینا

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد